torsdag 5 mars 2009

Lyx kiss


Nu är det snart dags för mina lingonveckor, och precis som människor unnar jag mig vissa privilegier under denna tid. Människor äter chocklad och jag kissar inne på vardagsrums mattan. Människorna tror kanske jag gör det för att den ser ut som en gräsmatta, men jag gillar helt enkelt bara den lyxiga känslan av att slippa släpa mig ner i regn och rusk för att kissa. Sen vill man ju att det ska lukta gott ifall det kommer någon snygg friare kommer på besök. Människorna klagar också på mitt bajseri, jag har nämligen blivit väldigt kräsen på vilka platser jag kan göra tvåan. Helst ska det va inne i djupa snår eller högt uppe på klippor och berg. Särskilt mamma människa tycker detta är dumt eftersom hon fortfarande har det där gipset på benet. Men i morgon ska gipset bort och då får jag säkert börja bajsa vart jag vill.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha ha ha TACK !!! för ettgott fniss så här på lunchen .
Du e bara för härlig Lena bullen .

bulle bus från Rakelspektakel .

Anonym sa...

Oj vad vi skrattade igår, en kompis och jag. Vi läste och skrattade, läste och skrattade.
-Den boken vill jag läsa, sa hon.
Har du tänkt på det Lena?
Karin