söndag 1 mars 2009

Celebritet!

Ja det är sant, jag har insett att jag är en kändis. I lördags åkte jag och mina människor in till stan och gick i nått ställe som kallas femman. Oj vad förvånad jag blev när jag kom dit...flera tusen människor hade samlats i denna byggnad för att få en chans att hälsa på mig och hylla mig. Jag blev såklart överlycklig över denna upptäckt, har alltid anat att jag är väldigt populär, men inte till denna extrema grad. Mina människor lät mig dock inte hälsa på alla mina fans, och många var nog blyga för de vågade inte gå fram.

Efter min succé på femman gick vi vidare till saluhallarna och köpte lördagsgodis, en hel påse märgben. Sedan gick vi och tittade på massa ställen innan vi åkte hem. Överallt hade det samlats folk som antagligen hört att jag var i stan, ryktet sprider sig snabbt kan jag tänka. Nu när jag sett hela stan har jag nog inget mer att lära, jag har förstått hur världen hänger ihop. Man skulle kunna säga att jag blev ett allvetande orakel igår.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow Lena!
Stan är din grej, va? Jag börjar alltid mina sittningar vid datorn med att titta efter dina inlägg. Det vore roligt om du skrev oftare!
Karin

Anonym sa...

Hej Lena! :)
Klart att alla samlades där för din skull1 ;) Hört attt du också är en Göteborgsbulle. kanske vi ses på nästa träff?

Fnatt från Sonja

Anonym sa...

Emil hälsar att han vet preciiis hur det känns, han är också kändis, alla älskar honom! Och naturligtvis kommer alla besökare hit enbart för att hälsa på honom...

BossaKungen sa...

hej!
vi brukar också vandra i nordstan =)...gå till butiken i Åhlens som säljer parfymer =) där jobbar Kerstin som älskar vovvar, speciellt Bullar hihi....ett måste, enligt mig.
Hälsa från mig =).

BossaKungen sa...

opps...använde visst min sambos avtryck =) hehe...men det är ifrån.

Jessica & lill-Konrad.