måndag 23 november 2009

Topplistan

Nu har jag vart en vända i Göteborg för att träffa lite trevliga karlar, och det har verkligen gett utdelning. Mitt motto när jag försöker hitta en potentiell partner är att fokusera på det positiva annars blir man alldeles för kräsen, titta bara på mina människo mostrar. Här kommer topp tre av de pojkvänner jag träffat i helgen.


Nummer 1. Bo, engelsk bulldog. Stor och trygg man, vet hur man behandlar en kvinna. Om man hade vart lika pessimistisk som människorna skulle man kanske tycka att han är en surig tjockis som säkert snarkar.



Nummer 2. Chippen, 75% pudel & 23% nakenhund = en naken pudel. Chippen är en ivrig pigg uppvaktare som alltid har ett ess i rockarmen. Han är sexig och utmanande i sin skinnkostym samt att han säkert inte är så stor i maten så då kan jag ta hans rester. Människorna vill inte ens kommentera denna kraken.



Nummer 3, Kotten. Schäfer, gammal som gatan. En världsvan och erfaren man som vet vad han vill...sova. Ett levande lik säger människorna, men jag gillar en karl som kan värdesätta en dag i soffan.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud Lena, var bor du någonstan's? Jag bor i Linnéstaden, jag tror i alla fall det för nu är det så länge sen jag var där. I alla fall, i Linnéstaden är det många stiliga pojkar. Du får komma hit och kolla nästa gång du löper. De där du träffat nu ger jag inte mycket för, skulle var den där första i så fall, men jag misstänker att en sån kille går för långsamt. En naken pudelmix?? Va´jag skrattade!
Kram från Tittie

hemmahoshargitai.blogg.se sa...

kaya håller med om nakenhundarna, det är nått speciellt med dem!!

Anonym sa...

HA HA HA...
Underbart!
Den där nakenmixen låter som den avkomma min hane fick innan han blev av med kulorna! :)

Anonym sa...

Det verkar som att allmänheten röstar på naken pudeln...kanske ska tänka om vem som är den lämpligaste killen att skaffa puppisar med.

/Lena

Anonym sa...

Men hallå!! Vill minnas att det varit många trevliga bullar av manligt kön inne på din blogg och lämnat kommentarer. Lika barn leka bäst sa alltid min mamma, och av egen erfarenhet så vet jag att hon har rätt ;o)

Majsan