måndag 2 november 2009

Mitt nya liv!


Snart kommer den grå och trista vardagen vara som bortblåst! Som alla vet så har jag alltid vart lite av en kändis och idol för många, men nu kommer jag slå igenom för en enorm publik. Antagligen kommer jag bli känd över hela världen, eller i alla fall i Halland för det är där tidningen ges ut. Jag har nämligen blivit intervjuad av en mycket imponerad reporter samt en fotograf som knäppte bilder på löpande band, han var säkert en såndär papparazzi...


Tidningen har ju inte kommit ut än men jag kan tänka mig att det kommer vara det största scoopet de någonsin haft, kanske blir det något i denna stilen? Det kommer ju nästan bli lite pinsamt att bli en så medial figur, jag som alltid vart så lågmäld och blygsam hjältegris.

Det känns också lite oroligt att ta detta stora steg ut i offentligheten, hur ska det gå för mina stackars människor? För nu kommer jag troligtvis bli tvungen att flytta till Stockholm och gå på spybar varje kväll. Kommer de att klara sig utan sin superbulle, de är ju så mesiga stackarna. Kommer jag ha tid för fler hjältedåd, och är det ens möjligt att utöva mina superkrafter nu när min identitet blivit röjd? Ja, ja här ska jag inte sitta och grubbla på tråkigheter utan får koncentrera mig på alla positiva saker istället. Kan riktigt se framför mig hur jag går före i kön på alla coola krogar, mina fans kastar märgben och köttbullar vart än jag går.

6 kommentarer:

Majsan sa...

Kommer intevjun på webben? Så vi beundrare på långt avstånd även kan få njuta av Hjältegrisens kändisskap? Lycka till med det nya livet och dina människor vänjer sig nog vid den nya tillvaron i skuggan av din stora personlighet
;0)

Ha det så gott

Anonym sa...

Kära Bulle Lena!

Så roligt för dig! Röda mattan och allting. Ska det bli en tecknad serie eller blir du kolumnist?

Gillar du Tittie? Du har ju träffat henne det senaste. Glöm inte att nämna henne i din spalt!

Titties matte

Anonym sa...

Äntligen Lena....
...det har inte varit frågan om ifall du ska slå igenom utan om när..
Nu kommer modell- och filmerbjudandena att dugga tätt ska du se.
Tack för den fina idolaffischen. Den är utskriven och sitter på väggen..
/beundrare

Unknown sa...

Bullfest bullfest hela dan, grattis till det blivande ståhejet! Men kom ihåg att kändisskap inte enbart är en dans på rosor, ett enda litet snedsteg kan få gigantiska proportioner när drevet går igång.
Men, kära Kändisbullen, vi vet ju alla att du har osedvanligt stor självdistans och god självkännedom så du har alla förutsättningar att klara av det.
Det ska bli riktigt roligt att läsa om dig i h som i Halland – äntligen!

Sallys systers mamma

Superbullen Lena sa...

Att bli kändis kommer passa mig som handen i handsken! Tack för alla lyckoönskningar, men dom behövs ju uförsig inte. Som tur är begår jag aldrig snedsteg så dreverhundarna kan hålla sig hemma, även om jag kan tänka mig att leka lite med dem. Tittie är en av mina favoritpudlar för hon vill till skillnad från de andra leka med mig, synd bara att hon är så jäkla snabb...

Sture sa...

*Uff UFF* fröken SuperBulle!

Vilken coool pingla du tycks vara! Och vilken kändis du är sen asså...Jag är impad, må jag uffa!
Vem jag är som uffar? Jooo..jag är 1 mopsig MAN i mina bästa år - och jag bor i dina kvarter! Så vad vaffar du om att ses nån dag för lite rejs? Du kan ju uffa med din ena 2-bening - han som jobbar med min matte alltså - så kanske vi kan ses?
Är det förresten oki att jag länkade till din sida inne i min cyberkoja? Jag hoppas det *fnrr*

*FnattFnatt* från Sture - The MOPS