onsdag 18 november 2009

Längtar och väntar!


Stackars, stackars lilla mig. Aldrig har jag vart så förtvivlad förut, aldrig har någon känt sig så olycklig som jag gör nu. Skämstrosan är på och jag sitter vid dörren och längtar, ja skriker efter killar. Jag är så fruktansvärt ensam och behöver lite manlig fägring innan jag förgås. Men det är inte lätt när man är stationerad i Hunnestad, kanske den mest öde plats på jorden. Ingen stilig karl så långt ögat når. Människorna håller ett extra öga på mig när vi är ute på promenad nu när jag är så lurig, de är rädda att jag ska bjuda ut mig till vilket kvart i två ragg som helst. Själv väntar jag in det rätta tillfället att smita iväg för att hitta min prins. Tur att jag blir kändis snart så alla grabbarna fattar vart jag bor och att jag är singel. Snart står friarna i kö utanför min dörr!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh stackars Lena! Tror säkert att Totti hade stått utanför dörren om ni bott närmare. :D

Unknown sa...

Men Lena!
Dina skämsbyxor är ju supersnygga!
Tittie

Anonym sa...

Du kan väl söka till Paradise Hotel? Där är du säkert välkommen med den inställningen ;-)

Unknown sa...

Lena!

Är det sant att artikeln kommer nu i helgen?

Anonym sa...

I morgon är det dags, då blir jag äntligen superkändis!

/Lena

Anonym sa...

Jag förtår precis hur du känner dej Lena. Men eftersom jag då finns här, så är allt löst.
Jag heter Lex och är av samma ras dom du =) Är 16 månader och har just kollat i de snygga bilderna på dej i Hn. Wow vilken brud asså ...:p Jag är oxå vit så när som på en charmig rund rindelfläck som jag har på min rygg. Ja lovar du kommer falla för mej direkt *L*
Jag har fin stamtavla från Buffalos Bulls både morsan och frsan är champions * flera ...
och de kommer ja oxå att bli. Jag är mycket busig idag käkade ja upp en blyertspenna och ett sterinljus när min mamma och pappa sov...nja Tekla hjälpte ju till oxå..de är den andra bullen ja bor med...hon lär mej alla bus hahaha som om ja inte skulle klara det själv...ha
min mamma kommer att skicka biolder på mej om du är intresserad..!
Vi kan ju iaf lära känna varann och busa i hop..även om vi kanske inte skaffar knoddar direkt.
Kemin måste ju stämma med =)
Jag bor i Berghem med min familj..
snälla vi kan väl träffas..?!

Många blöta pussar Lex

Therese sa...

Nu är du kändis Lena! Jag läste om dig i gårdagens tidning, vilken supersöt liten vovsing du är!
Din matte och jag lekte tillsammans när vi var små och på så vis var det ju ännu roligare att läsa om er och vad ni har för er nu för tiden.
Jag har en stilig karl till dig Lena. Vad sägs om en Irländsk röd setter? Charmig och glad kille i lagom busålder, Rosso heter han.
Du får hälsa matte och ha det så bra.
/Therese.

TinA sa...

Hej Lena! Jag såg dig i tidningen igår och jag tyckte du var en väldigt rolig hund, så nu ska idolpostern upp på väggen ovanför sängen ;) Jag hoppas att mina två små kissemissar låter dig få hänga där ifred, då de inte riktigt gillar hundar. Fast det är ju klart, läser jag högt för dom om dina påhitt, så skulle dom nog ligga och skaka av skratt som jag gjorde ;)

Anonym sa...

Oj vilken effektiv nätdejting det var att blogga om mina lustar! Många fina herr kontakter att undersöka. Synd att det inte finns luktdata så man kan nosa varandra i baken bekvämt hemma i soffan. Kul att höra ifrån dig Therese, jag älskar irländska setter killar!

/Superbullan

din nya fanclub sa...

jag hittade dig genom hallandsposten. så nu är du kändis :D