torsdag 1 oktober 2009

Hundikappanpassad lägenhet!

Snart ska det renoveras i vår lägenhet, både badrum och kök ska fixas till. Antagligen därför att det är olagligt att ha en människoanpassad lägenhet där det bor en hund, det är ju diskriminerande. Så nu ska jag äntligen få min egen hundikapp anpassade lägenhet!

Ingen mer oanvändbar toalett!


Istället för att gå ut en kall regning morgon och kissa ska jag ha samma rätt som människorna att göra mina behov innomhus.


Det skyhöga kylskåpet som är omöjligt för mig att öppna ska bort!


Härdanefter ska jag precis som alla andra enkelt och bekvämt kunna ta mig en godbit i kylskåpet när hungern river i magen.


Renoveringen ska starta om några veckor och vara färdig i december, men den som väntar på något gott...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hunderbart, Lena,
det blir ju toppen. Fast riktigt oanvändbar är väl ändå inte den där toaletten för dig? Den är ju en utmärkt vattenskål, vet ja..

Vi vill också ha huset pudlikappanpassat, med 10 cm smalare köksbänkar så att man når ordentligt ända in. Ett sånt där kylskåp som du ska få vill vi också ha. Var köper man dem?
Toalett inne behöva inte, man kan ju kissa på golvet om det skulle riktigt knipa nån natt. Annars tycker vi att männsikorna gott kunde kissa ute de också.
/Sally och Sonja

Sonja sa...

Hej! Jag måste bara säga att du målar helt underbara bilder! Vad använder du för program? :)
/Sonja

Superbullen Lena sa...

Jag färglägger bilderna i photoshop:)

Sonja sa...

Så du ritar dom för hand eller? Dom är helt otroliga! :D
/Sonja

Superbullen Lena sa...

Exakt! Först teckna med tuchpenna sen scanna in och fixa och trixa i photoshop...Kul att du gillar dem!