fredag 23 oktober 2009

Tillbaka till fläskfiléns förlovade land


Hundikapps anpassningen av min lägenhet är i full gång, därför förgyller jag vardagen för människorna i Hunnestad så länge. Eller fläskfiléns förlovade land som jag brukar kalla det. Än så länge har det inte blivit någon utdelning av fläskfile men ikväll finns det goda chanser eftersom det är fredag. Annars har jag vart rätt mycket uppe hos människomormor och alla pudlarna. Det fullkomligt kryllar av krulliga vovvar här nu för tiden. Och det passar ju mig alldeles utmärkt eftersom jag gillar såna. En nykomling i flocken är Titti som är på pudelkollo under tiden hennes människa spikas ihop, hon var nämligen ute och gjorde likadana cirkuskonster som min människa gjorde för ett år sedan och fick gips på benet. Lustiga de där människorna som alltid ska ut och göra akrobatik när de vet att de inte kommer att kunna gå efteråt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I dag är det söndag, så jag undrar om Du hade tur och fick någon fläskfilé i fredags?

Majsan

Anonym sa...

Jajemensan! Klart jag fick fläskfile:)

/superbullen