torsdag 8 januari 2009

Moster Embla


Idag har jag varit och lekt med Embla som är min moster. Vi träffades på några fotbollsplaner och alla frös så de skakade utom jag, jag skakade av glädje över att träffa en likasinnad bulle. Dessutom min släkting, mamma Doris syrra. Embla och jag brottades och knuffades så som man ska göra när man leker men efter en stund verkade Embla vilja gå hem till hennes varma bo. Detta tar jag naturligtvis inte som något personligt för jag var bara sådär lagom intensiv och påträngande som jag alltid är. Kul hade vi i alla fall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du gör sjukt fina bilder!! Tro dock inte att Embla inte är ett packe damp hon också, hon kan när hon vill och inte är +2 grader och blött :D

Anonym sa...

Hejsan !
ÅHH vilken härlig Blogg ! SÅ härliga bilder du gör .
Hit kommer jag nog flera gånger .
Ha det bra .
Pussa supeer bullen Lena från Rakelspektakel