lördag 30 januari 2010

Farväl Kaya!

I dag är den dystraste dagen som jag kanske någonsin vart med om, min bästa vän och favorit moster har flyttat ifrån mig, lämnat mig alldeles ensam i Kortedala. Vem ska jag nu ta långa promenader med? Vems pinnar ska jag nu stjäla? Vilken bullkompis ska jag nu ligga och prutta med i soffan? Den enda som är kvar att leka med är kåta Jackson i hundgården, men han får jag inte va med så ofta eftersom han river upp hela ryggen på mig så det blöder när han juckar. Han borde heta Juckson i stället. Undrar vart Kaya bor nu, och vem hon kommer att leka med istället för mig?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hur går det med dina egna puppissar, ska du bli världens bästa bullemamma??
Hittade hit genom Hallandsposten för lääääänge sen men inte skrivit, nu har jag längtat länge efter att få reda på hur allt går.

jed sa...

Kaya saknar Lena jättemycket och tycker att det är lite tråkigt att vara en s.k city hund nu. Det var ett jätte fint inlägg, och det föll nästan en tår från ena ögat.
Kramar från / Kaya, Jenny o Lizzie