söndag 28 september 2008

Min nya vita vänn


I helgen har jag varit nere i Varberg och myst. Jag var uppe hos mormor och hälsade på och de har en vit pudel Maja på besök, så det var dubbelt så kul som vanligt nu när jag hade två pudlar att rumla runt med. Maja var rädd för mig i början och sprang så fort hon såg mig, detta var hysteriskt roligt då jag bara älskar att jaga pudlar. Sally som är en riktig partypooper försökte skydda Maja i början men efter ett tag när Maja blev lite modigare bråkade alla med alla i stället. En mycket lyckad visit måste jag säga. Jag och Maja var lika som bär så det var svårt att se vem som var vem.

2 kommentarer:

Susann sa...

Lika som bär???? jo, pytt... som blåbär och hallon då kanske????
Skaffa dig en bit grekrya, Lena, och svep in dig i, sen kan vi börja snacka om

Anonym sa...

I Love Your Blog. Kika in på min blogg om ni vill anta utmaningen.

Ha det så gott