lördag 20 september 2008

Allt lidande är snart slut!!

Detta härliga besked fick jag på min promenad i morse, det var en snäll tant som gav mig en broschyr och lovade att allt lidande snart är ett minne blott. Undrar vad detta kommer att innebära för mig? Fri tillgång till köttbullar, inget mer koppel, en egen tallrik vid matbordet?? Nu väntar jag spänt på att dessa underbara saker ska hända.


Vi var också uppe på berget som vi klättrar upp på varje dag, där kan jag fnatta runt utan koppel och människans rumpa hålls i trimm. Det skulle knäppas lite bilder på mig men matte säger att jag är en dålig modell eftersom jag rusar fram till kameran så fort den åker upp, därför ser de flesta bilderna ut såhär. Matte ska köpa en bättre kamera med snabbare utlösare såfort hon vunnit på lotto.

Men på en bild hann jag inte fram, jag var väl inte tillräckligt uppmärksamm.Nu ska jag vila lite, det tar på krafterna att alltid ligga på topp.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Din blogg är så skön syrran! Det märks allt att vi är samma skrot och kor du och jag!
Kram / Daisy

Susann sa...

Wow, vad är det för en lyxklubb du har gått med i? Jag vill också ha fri tillgång på köttbullar och egen tallrik vid bordet...
//sally