torsdag 3 april 2008

Pinsamt

Aldrig att jag går ner på gatan med dessa troserna på, får nöja mig med att spana från balkongen, skitpinit om nån skulle se mig.
Annars har inte så mycket nytt hänt, jag löper och det är därför jag har på mig förnedrinsbyxan annars får jag inte vara i sängen säger människorna.
Jag är under omständigheterna en glad liten skit, fick precis hälsa på en konstig hund som hette pittbull. Den började drägla som en vattenslang så då gick jag och mamsen därifrån. Tycker det är roligare att leka än att bli nerkletad med drägel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack syrran för omtanken. Jag fick åka till veterinären igår igen för mitt sår läkte inte så bra. Hoppas att jag blir frisk snart för det är jättetrist att ha tratt och bandage.
Kram! / Daisy

Anonym sa...

Haha, Gud så sött! :D /Erika, http://bullenhiro.blogg.se