söndag 20 april 2008

Härliga dagar!


Nu har jag varit på besök i varberg igen, och det har varit min bästa helg på länge. Solen har lyst och jag har kunnat vara utomhus hela dagarna utan att frysa, jag har fått en extra illig rosa nyans på nosen efter allt solande. I Fredags var jag uppe och lekte med pudelkompis Sally en hel dag, hon lärde mig att hoppa hopprep och vi hade jätte kul, iallafall jag för Sally tycker nog att jag är lite jobbig...

Sen har jag sprungit på åkrarna i hunnestad där de precis spridit ut svämm ( bajs och kiss blandat). Att det kunde vara så gott blandat hade jag ingen aning om, förut var färskt hästabajs min favorit i godishyllan men nu har svämm en självklar förstaplats. Och människorna vill inte gå på de kletiga bajsåkrarna så jag kan äta i lungn och ro medan människorna står och gormar på vägen igemte.

På tåget hem var jag väldigt trött och vi luktade alla bajs, fast mest människorna för morfar hade sprutat lite armani parfym på mig så jag skulle lukta lite bättre, fint ska det va!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

hihi kul med bajs=)

Om du bor i gbg kommer vi nog träffas nångång! Ska ni ställa ut på tångahed den 31 maj?
Vi hoppas att vi ska hinna det innan våran bebis tittar ut!

Jag länkar till din sida från harrys!

Kram