måndag 25 februari 2008

Bulleträff

Äntligen fick jag följa med på bulleträff! Och det var hur kul som helst. Vi träffades på majvallen där vi mötte upp med 4 st röda bullar, jag kännde mig aningen utanför ibörjan eftersom jag var den enda blekfisen. Men inte deppade jag för det! Vi åkte spårvagn dit och som valigt sjöng jag i högan sky, och när vi promenerade med dom andra bullaarna blev jag så till mig att jag drog i kopplet hela promenaden. Vi stannade upp vi ett cafe i slottskogen så människorna kunde fika, och då passade jag på att kräkas upp en stor fradga skummklump på golvet. En liten aptitretare för de övriga cafe gästerna bjuder jag gärna på. Jag blev blev lite kär i den snygga killen Puzzel som försökte klättra på mig med gämna mellanrum (och alla andra flickorna med för den delen). Och när han låtsades vara ointresserad viftade jag med min rosa rumpa framför han, matte blev lite röd om kinderna när hon såg detta.
Jag lugnade inte ner mig på hela promenaden och när vi komm hem hade jag skavsår under tassarna, men vad gör man inte för att få gå förts i ledet av ståtliga bullar. Jag har lånat lite bilder från puzzels hemsida, hoppas att det inte tas illa upp!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara roligt att bilderna används och uppskattas =).
Men du får säga Konrad om du vill...han heter Puzzel också, men i stamtavlenamn =) hihi.

Ja Konrad blev allt kär i de små töserna, men vem kan motstå Lena och de andra brudarna som var med =).

Hoppas nu att ni tar ert förnuft till fånga och följer med på lördag. Drar Lena så kan vi ju hjälpas åt att hålla henne och är det hennes tassar du är orolig över så har vi skor hon kan få låna =) (inte för att jag tror du behöver oroade dig för dem) ...Lena är inte den förste som drar som en tok =) hihihi nästa gång kanske det är någon annan.

Ha de gott, så ses vi på lördag ....visst? =)