söndag 8 februari 2009

Sushi bullen

Det händer som sagt inte så mycket här hemma sen en av mina människor var ute och gjorde cirkuskonster i skogen. Men vi har kommit på en ny lek...eller snarare människomamma. Den heter fånga sushibullen och är jätterolig, jag fattar inte riktigt vad den går ut på.


De tycker att jag ser ut som en sushibit tillsammans med de enorma ätpinnarna som mamma alltid har i händerna nu för tiden. Jag vet inte riktigt ved en sushibit är för något, men jag har förstått att sushi alltid har väldigt kul som blir jagad av ätpinnar hela dagarna.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snyggt gjort med den nya bakgrunden!

Hälsningar
Majsan

Anonym sa...

Åh, jag tycker Lena är jättehärlig!

Hälsningar
Bea

Anonym sa...

Vilka underbara bilder! Har alltid gillat bullar och ja din blogg är verkligen rolig :-)

malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
malin sa...

I Loooove Your Blog!

Du borde göra en bok om superbullen Lena! Och jag vill se mer av Lenas påhitt nuuu!

Underbart!

Anonym sa...

Hej!

Hittade hit via Terror & Ture's sida. Vilken häftig Bull Lena är!!!
Kommer följa denna bloggen må du tro :-)
Är störtförälskad i alla bull-raserna efter vår lilla fralla kom in i vår vardag :-)

Hälsningar,
Britzyk - Bellocean's Kennel
www.bellocean.com
blogg.bellocean.com