måndag 13 juli 2009

Grisen


Idag har vart och hälsat på min goda vän och nära släkting grisen. Han bor på en gård i bergsjön tillsammans med hästen, geten och kossan. Man kan säga att jag och grisen har en slags övernaturlig telepatisk förmåga, vi kan stå och stirra på varandra i timtal utan att behöva yppa ett ord. Och jag känner att vi förstår varandra till fullo. Hoppas att jag får flytta in med dom snart, det verkar så trevligt.

Sen måste jag säga att jag fyller år den 30 juli. Alla är välkomna till hundgården på kalas, det kommer att bjudas på köttbulle tårta. Om man inte har möjlighet att närvara går det bra att skicka presenterna med post. Önkelista kommer innom kort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

man kan skymta en viss likhet=;)

En beundrare av din Blogg
Ninni

Majsan sa...

Verkar som om du hittat en so-mate! ;o)Inte illa.