söndag 7 juni 2009

Kärlek i luften!

Jag har träffat mannen i mitt liv! Kärlek vid första ögonkastet. Min prins heter Sigge och är en blandning av kinesisk nakenhund, pudel och några andra sorter som jag inte minns. Vilken MAN han är...han lufthumpade mig en hel promenad, har aldrig blivit så högtidligt uppvaktad förut. Människorna sa att det var tur att hans bollar är borttagna, mig gör det ingenting för jag tycker ändå inte att bollar är så kul.

Kaya var också med på promenaden, men hon brydde sig inte så mycket om oss turturduvor. Hon är nämligen en av de vassaste sakletarna som finns, Pippi Långstrump kan slänga sig i väggen. Denna promenad hittade hon ett träd som hon skulle ta med hem. Undrar vad hon ska med det till?

3 kommentarer:

Marianne sa...

Underbart! Som vanligt :D

Ni sa...

Denna blogg förlänger verkligen mitt liv!!! Många goa skratt får jag när jag läser!!

Helt underbar både i text och bild

Susann sa...

En lufthumpande bastard utan bollar... låter ju som drömprinsen precis.....
Kärlekan är ju som bekant blind...

Det där trädet kan säkert Kaya få väldigt god nytta av. Hon kanske har uppvaktande kavajerer MED bollar hon, och då kan hon ju invitera dem att slå en drill på hennes träd....