måndag 6 oktober 2008

Kärleks krank

Jag vill ha en pojkvän och jag vill ha det nu! Nu har jag löpt i ca två veckor och jag är verkligen i mitt esse, mina människor får snart magsår. Det enda jag vill är att gå ut och leta efter lämpliga kavaljerer, och jag är helt säker på att de står på kö utanför vår port eftersom jag skyltat hela området med mitt kiss. Synd bara att människorna ska följa med ut varenda gång, de förstör alla eventuella kärleksmöten. Så nu står jag vid ytterdörren och sjunger min kärleks sång dagarna i ända. Människorna väntar på en vräkning från bostaden vilken dag som helst nu.

2 kommentarer:

Susann sa...

Stackars lilla Lena...krossat hjärta och ingen i hela världen förstår dig....
..lyssna på mormor, det går över....

Anonym sa...

Fy så elaka dina koppelhållare är ;-)