måndag 17 mars 2008

SNÖ!!!



Vad hände med våren??? Iallafall var det andra gången i mitt liv det snöade, och det är JÄTTEKUL med snö!!! OJ,OJ...jag blev helt galen när jag kom ut denna morgon. Hoppade och fnattade som värsta bullen. Vi var ute och lekte en bra stund, och när jag bestämde mig för att springa iväg på egenhand och utforska så ville människan helt plötsligt gå in istället. När det snöade första gången i mitt liv var jag bara en mesig liten valp och höll mig i dyngn för att slippa bajsa i det kalla hemska. Men nu när jag är stor och tuff kunde jag bajsa och kissa utan problem, till människornas lättnad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Käraste syster,
Visst var det häftigt med snön idag, jag blev också helt tokig. Vet du vad, jag har börjat löpa nu så jag är stor tjej nu. Har du också satt igång kanske?
Kram!!! / Daisy