torsdag 17 januari 2008

hejsan!


Nu var det ju ett tag sedan sen senaste inlägget...Det har inte hänt något jättespännande sen senast. Det bästa som har hänt är nog att mina människor äntligen tagit sitt förnuft till fånga och börjar ge mig gottit färskfoder. Så min matvägran har varit mycket givande....detta ska jag komma ihåg inför framtiden! Jag har blivigt både tjockare och glansigare, och så har jag fått dubbelt så mycket energi som förut så jag verkligen har kunnat busa runt i lägenheten. Men som ni ser på bilden så kan jag ochså avara några minuters bus för lite mys i soffan.
I helgen ska jag nog gå på min första bullepromenad i slottskogen här i göteborg. Det spritter i benen bara jag tänker på hur roligt det kommer att bli! Får återkomma medhur bulleprommisen var efter helgen.

Inga kommentarer: